30 Eylül 2008 Salı

tebrikler!!!!


gazete okumayınca insan gündemi takip edemiyor, çok güzel bir haberi bu yüzden üç gün gecikmeyle öğrendim.
efendim yeşim ustaoğlu nun yeni filmi pandoranın kutusu san sebastian film festivalinde en iyi film ödülünü almış, haberi okuyunca çok sevindim. toronto da gösterildiğini okumuştum filmin ama burada yarışacağını bilmiyordum, sessiz sedasız aldı getirdi ödülü yeşim abla.
eh bu ödül hakkında yorum yapmaya gerek yok. avrupa nın en önemli dördüncü film festivali dersem yanlış bir şey söylemiş sayılmam sanırım.
yaklaşık bir ay öncede yazmıştım, tekrarlıyorum, lütfen vizyona girdiğinde bu filme gitmeye çalışın. ilkbaharda gösterime gireceği söyleniyordu, son ödül bir değişiklik yaratır mı bilemeyeceğim.
hatta daha ilkbahara çok var, siz eski filmlerini-üç tane- bulup izlemeye çalışın, ben bugüne kadar hiçbir türk televizyonunda filmini görmemiştim ama fransız kanalı arte de filmini rastlamıştım.
burada işler böyle ne yazık ki. filmlerinin dvd si var mı bilmiyorum, kusura bakmayın, ilk filmi iz'i nerden bulabilirsiniz hiçbir fikrim yok ama son iki filmi güneşe yolculuk ve bulutları beklerken emule de mevcut. bu filmler usta işi bir elden çıkma başyapıtlar değiller ama düşünsene o kadar saçma şeyler yapıyoruz ki herhangi bir günde, bu filmlere de zaman ayırabilirsin sanırım.
ha bu arada, bir kez daha gördük ki aylak zamanlar flaş bir haberde anında güncellenen bir site.
görüşürüz jeremy.

1 yorum:

godsyndrome dedi ki...

Türk tv'lerine haksızlık yapma.Bak tarzan var bu akşam tv'de:)