8 Ekim 2008 Çarşamba

yeni blog

ortak bir yazım alanı olarak blog düşüncesi ilk olarak iki üç sene öncesi ilgimi çekmişti. bir sinema blogu yapmak istiyordu(k), ama gördüğün üzere böyle bir şey yok.
galiba bunu yapmak için fazla tembeldik. düzenli olarak film yorumlamak ürkütücü gelmişti.
bu fikir orada kaldı, daha sonra ise aylak zamanları yapmaya başladım. aylak zamanlara bir yazar alma düşüncesi ise ilk günden beri aklımdaydı. birçok kişiyi çağırdım, olumlu bir yanıt yoktu, üsteselesem kabul ederlerdi, ama bunun da anlamı yoktu. geçtiğimiz günlerde ise burak ı benimle birlikte yazması konusunda ikna ettim, eşzamanlı olarak ışıl da bana ne zaman beni bloguna alıyorsun sorusunu yöneltince bir blog acmaya karar verdim. aylakzamanlar bana kalsın istedim sanırım, nedenini tam olarak açıklayamayacağım.
işte öyle, yakında yazmaya başlayacağız, üç yazarımız olsa da sürekli güncellenen bir sayfa olacağını söylemek biraz komik kaçar, ihtiyatlı olmak da yarar var, canı isteyen yazacak jeremy, göreceksin zaten.
aylak zamanlara gelince. evet, buraya da devam edeceğim. tahmin edersin ki çok fazla yazmayacağım, ama sinema üzerine bir şeyler yazmak istersem aylak zamanlar a yazarım sanırım.
durumlar böyle.

2 yorum:

şevval dedi ki...

mükemmelsin. birinci sorum ,aylak zamanlara da devam edeceğim derken başka bir siten daha mı var? varsa ne. ikincisi aylak adam diye başka bir site var, lüzumsuz adam ve aylak adam aynı kişi mi? lütfen beni aydınlatın.

lüzumsuz adam dedi ki...

merhaba şevval
su an yeni bir site yapıyoruz arkadaşlarla, ismi içdeney, sayfanın başında linki de var zaten.
aylak adam isimli blogla hiçbir alakam yorum yok.
yorumun için teşekkür ederim:)
görüşürüz.